Thursday 7 May 2009

栽花定摧花? - PART III: 邊個做嘅...

四月頭落嘅第一批向日葵最後有2粒成功發芽,而家有差不多兩尺高,一定要轉落大花盆LU,不過佢地嘅成長經歷都頗為堪苛...



右手邊呢棵無端端生骨櫛? 事緣我無估到棵花會飆高得咁快,原本篤左喺花盆嘅筷子唔夠3日又已經矮得濟,屋企又再無竹仔可以換,唯有揾艾先生想下辦法...於是佢將D唔用嘅筷子廢物利用,再駁高D,竹仔攪掂左,要碼好棵花,等佢可以有D支持,到再壯D可以自己企起身先拆走D竹仔.我諗住跟手就自己攪埋佢,點知艾先生好快手就拿起條膠鐵線勒落去~ 睇怕都要同棵花講BYE BYE LU...點知棵花又好大命BOR,到而家都仲繼續生,頸位被勒嘅傷口都埋番好,但就留低左個骨櫛係度LOR.

[其實艾先生一路都唔知自己做左摧花手架...直到前幾日我見棵花都應該渡過左危險期我先話番比佢知咋! 我以後一定一定一定...唔會再比佢掂我D花!]


 
左手邊矮D個棵又點? 仲古怪,種左咁耐,都係每朝食完早餐洗碗嘅時候就順手淋水,見佢有高有大我就無特登攞佢出黎研究.直到大概一星期前見佢有D傾埋一邊,諗住佢都係搶光搶到向前傾,想轉移轉個花盤方向戥番正D棵花. 一轉個盤:竟然發現條花莖好似佈景板咁~有前無後,條莖單薄到好似D扁身意大利粉咁,我諗一拆走支竹,佢就會冧低埋,攪到而家都唔知同唔同佢換盤好...


不過再望真D,竟然見到有另外一棵發緊芽WOR,仲係喺個盤底發左好耐先出到黎嘅添,情況真係有D複雜...點算?


 
薰衣草又點呢?我落種嘅時候只係隨手撒幾粒落一個杯,一路都高得唔算快,難怪包種子上嘅說明書話要落種後第二年先會開花啦.不過而家望落都覺得可能唔夠位比佢地伸展,原來擠逼戶就係比我呢D咁求其嘅人攪出黎嘅...

 
今日終於有時間同D花換盤,而家要擺係屋外LU...決定矮D個棵唔換住.就算高個棵睇落都好似好弱咁,希望呢幾日唔好打大風落大雨啦...

 
D薰衣草就細屋換大屋,應該都再無投訴啦!

No comments:

Post a Comment