Tuesday 5 May 2009

冬南瓜紅蘿蔔排骨湯

近來比艾先生投訴煲得太多青紅蘿蔔豬肉湯,煮埋佢食都咁多說話,真唔識嘆又唔識做...

有個媽咪朋友提起話煲Butternut Squash[上網揾到中文譯做冬南瓜]紅蘿蔔排骨湯,當堂醒起我買左一個係度仲未食,問下點整先...
 
材料好簡單,就係題目個三樣野LOR! 我就加多左半個洋蔥起鑊.

 
四條排骨,我呢度D排骨都幾肥,所以出水前都要切走D FATS,不過到出水個陣都一樣煲到一塌糊塗...

 
將紅蘿蔔,冬南瓜去皮[溫馨提示: 呢樣真係幾粗重嘅功夫,最好揾屋企入面個D成日自認好武有力人士主理]切粒之後就可以用洋蔥起鑊爆一爆香D瓜粒.

 
煲定煲水,爆到咁上下就可以落水同排骨,想再好味D可以用上湯,等煲水滾返起就轉中細火,煲多一個鐘就差唔多飲得啦!暫時嘅賣相都仲係比較差...

 
煲好之後,可以用攪拌器攪溶D瓜粒,加D DOUBLE CREAM等個湯香滑D...我就比較懶,只係攞湯勺同匙羹壓瓜蓉就算,再拆埋D排骨肉返滾就食LU


點知卡樂B唔鍾意飲D湯WOR,但係我比D瓜蓉同豬肉碎落飯仔,佢又食左成碗,味道一模一樣,都唔知點解?

艾先生都飲左一碗(公仔面碗SIZE架),話NICE...不過西人講NICE真係唔知佢係咪講真架! 我自己就好鍾意呢個湯,但唔可以飲得太密,唔係真係會變黃面婆...

  

No comments:

Post a Comment