Monday 11 May 2009

雜豆排骨湯

其實我非常鍾意飲湯,家母煮餸嘅手勢雖然麻麻,但就煲得一手靚湯,如果個晚有湯飲: 唔洗煮我飯啦,因為我係會不停咁飲湯同食D煲湯出黎嘅剩餘物資...黎到呢度,初初乜都唔識,又怕麻煩,無乜煲湯,但卡樂B出左世,大大下之後,又唔同左LU...總係想佢飲食方面似人多D,所以我就開始學煲湯.

煲左一排,都係煲以紅蘿蔔為主嘅湯,艾先生已經投訴過,而我自己都覺得紅蘿蔔雖然有益,好味,平又易買到,但食得太多都會悶同埋會面黃...

好幸運地,又有位媽咪朋友提供左另一個食譜,就係呢個雜豆排骨湯,材料如下:
  • 雜豆250g 
  • 排骨4條
  • 蜜棗4粒
  • 元肉1小撮
  • 淮山8-10片
  • 元貝2粒 (我落左1小粒,怕艾先生食到有腥味...)
  • 果皮1塊



睇清楚袋雜豆有乜先...
  • 紅腰豆
  • 黑腰豆
  • 眉豆
  • FLAGEOLET BEANS (綠色)
  • PINTO [西文黎嘅,英文譯做PAINTED] BEANS (花碌碌個D)



做法又係好簡單:
雜豆: 因為會煲2個零鐘咁耐,所以連隔晚浸定水都唔洗做! 煲之前用水沖洗下就得
排骨: 照樣切走D肥,出水備用
蜜棗,元肉,淮山,元貝,果皮: 全部用暖水浸軟備用.
水滾將所有材料落煲,初初煲左一陣,嘩! 成煲湯都係黑色嘅,我諗係D黑色嘅豆先出色啦.


 
再煲煲下就變成啡啡紅紅咁,好似家母煲個D老火湯咁樣...


中慢火滾2個零鐘,試下D豆夠淋就即係煲好架啦! D豆好吸水,煲煲下就要加D水,唔係煲埋都唔夠我飲就敝!

我嘅晚餐就係呢個湯同埋D湯料,D豆好飽肚,真係唔洗食飯,最後仲有食剩.

艾先生嘅評語又係點? 點解有D魚腥味? [咁都比佢聞到~真係狗鼻], 然後佢仲話其實佢唔好甜嘅湯~所以上次話冬南瓜紅蘿蔔排骨湯NICE 其實點解~而家明啦? 呢個湯就OK WOR,睇下第日又有冇更正先...


No comments:

Post a Comment