Saturday 21 April 2012

伯明翰一遊的指定項目

剛剛過去既星期五,PAPI話好耐無食DIMSUM,不如去BIRMINGHAM食返餐啦!

MAMI見近日體重雖然未達標,但都未有回升,又想出去行下,於是。。。好啦!

等卡樂B唱游班落堂,攪埋少少野,都成點幾鐘先上路。行到半路,又話有塞車。加上一路行,落下雨,又好下天。成兩點半先去到酒樓。

坐落。MAMI就即刻點左D必食既DIMSUM/炒粉。

炒粉一上,卡樂B就大哎要食野。頭頭5分鐘,大家都好静,好努力密密口咁食。哈哈。。。原來大家都頗餓!


當日既點心樣樣都好對版,碟碟上檯都係够熱既(就連炸點都係),所以大家都食得好開心

MAMI可能减肥餓得太耐。竟然想食。。。


當然係眼濶肚窄啦。。。炒粉/飯都有一半要帶走。

又食又拎之後,MAMI又想行下街市。其實而家减肥時期,都唔會買肉,今次只係買左絲瓜同青蘿蔔。絲瓜加D雲耳浸熟就食得!另外就係煲好耐無煲過既青红蘿蔔湯啦!

卡樂B既指定項目係行玩具店+雪糕!



卡樂B食緊雪糕既時候,MAMI又週圍望下,雪糕檔前後兩個檔口賣乜呢?

SHOPPING緊可以趁空檔做個牙齒美白療程,整靚棚牙。[只限美白,脱牙/補牙唔做架!]
唔洗整牙。。。恤個髮啦![不過無得洗/剪既!]


D檔口係正商塲行人通道中間,人流唔少架!雖然唔似廟街咁露天露地,但MAMI都唔會幫趁囉!

雪糕食過,就要去尾站:唐人超市上少少貨。上貨離開時就發生左一段小插曲:

買完野出黎,落幾密雨。但都係兩個泊車位距離,我就冒雨推住D SHOPPING行過去啦!一開車門,見到有D冰粒係seat 位度,原來剛剛仲落過冰雹。擺好野,卡樂B話要去廁所!我唯有拖住佢返入去用廁所,點知急急步行緊之際,有架車竟然係我身邊倒車:等架車可以停正大門口唔洗淋雨就可以上車!我成個C9拖住個仔眼掘掘個司機(呢D情况下,大多數司機都會停車等你過左先再繼續),呢位司機竟然當我透明,繼續!我同呀仔要冒雨兜過架車先入到門口!個司機。。。係中國學生,要載既。。。係佢既幾個同學!我真係好 ’男女男‘!個司機一D CONSIDERATION都無!成班十零二十嵗既原來係咁‘打壞’既,少少雨都唔受得!經過班人既時候,我EE哦哦話‘洗唔洗開埋红地毯你地行呀!' [大陸人,90後,好多都好唔得。。。]

ANYWAY,回程又係有風,有雨,有彩虹!返到屋企就變返天朗氣清!卡樂B食埋帶走既炒粉,玩一陣,成9點半先熟睡,完成晒指定項目,咁又一日!

No comments:

Post a Comment