Saturday 13 August 2011

聚舊

3年前,一位失散多年既大學同學係FACEBOOK揾到我!

那時候的PROFILE PICTURE很模糊,LOCATION又唔係香港,又抱住個公仔咁既卡樂B,咁都揾到我,證明大家有缘,即刻ADD返做FRIEND呀!

全靠呢位同學,我地一班舊同學藤帶瓜/瓜帶藤咁都陸陸續續係FB相認返。大家耐不耐都會係FB講下野,傾下計。

今年同學回港放暑假,同其他同學提起我! 剛剛另外一位同學正計劃暑假歐遊,仲話可以順道相約見面,探探艾氏一家!

MAMI接到呢個消息,真係開心到飛起!

其後,又有另外一位同學同屋企人又係呢個時候來英國玩,所以MAMI就安排左一個越洋聚舊。


咁多年無見,其實只要有張檯櫈坐低,大家都可以雞啄唔斷講一日。但同行既小朋友友又點算呢?唔可以悶親家嘛!咁。。。不如一齊去CADBURY WORLD啦!

[係CADBURY WORLD做乜/玩乜,呢度有講!]

去完CADBURY WORLD,一位同學要趕火車繼續旅程,MAMI就同另一位同學揾地方坐低,飲杯野,繼續傾,順便比卡樂B休息下。呢個小朋友本來落左火車都攰到唔肯行,但一去到CAFE未坐低,就已經問定個WAITRESS有無雪糕!食完雪糕,卡樂B又再充滿力量,小睡都唔洗!

坐低傾到咁上下,艾先生都收工兼且到左酒樓。我地一行人又移師到酒樓。

都係家常便飯一餐,我地揀左既味簡簡單單既餸:叉燒(好樣衰,無影!),咕噜肉,金銀蛋波菜,煎瓤3寳,煎大蝦,鐡板鹿肉,炒飯,炒河粉。


MAMI就同同學繼續傾傾傾/食食食。最後都係食唔晒,連甜品都擺唔落。

晚飯過後,又要分道揚鑣。同學一家去火車站途中遇上左近日既暴亂,好彩有驚無險!但山長水遠黎到比D咁既塲面比人睇,真醜怪!

想當年,大家雖然同班,但都分别有自己一黨既同學/朋友。所以我地兩個都從未真正傾過計!畢業往後既5/6年,大家既工作圈子唔同,MAMI又無參加過聚舊活動。後來仲嫁雞隨雞咁搬走埋。但咁多年後,多得FACEBOOK,機缘巧合,大家又有機會見番面。好有走左一個大圈返返黎既感覺。

聚過舊,大家當然要保持聯絡呀!

No comments:

Post a Comment