Wednesday 7 August 2013

PICK YOUR OWN & MAKE YOUR OWN

自從舊年去過士啤利園自己摘士多啤利,PAPI一早都話左今年要再去!所以公公婆婆黎既時候,我地就趁好天去左第一次。


同我地差不多時間到達既係一行十幾人既强國人!果園無收入塲費,摘幾多走既時候過磅比錢。但MAMI係見到幾個强國人就咁踎左係度密密口係咁食!PAPI見到就叫我地唔好行咁近班强國人,老板仲特登行過去同佢地講唔好係田度食!真羞家。。。

呢一次因為果園剛剛開放,未係當造,果唔算大粒,所以都摘左一陣先可以收工。


埋單既時候過磅3.5kg。


咁多點食得晒?留起一部份就咁食,其實大部份都係用黎整果醬。

第二日送左卡樂B返學就即刻返屋企開工。有公公婆婆幫手,好快就PREP好晒D果肉。


上幾次做都係用預先調校好既JAM SUGAR,今次買左普通沙糖同果膠(PECTIN),試下自己溝。

今次一次過整多D,係想比幾樽公公婆婆帶返香港既!唔想果醬儲存出問題,所以MAMI好認真開埋焗爐高温消毒D樽呀!


分左三次煮,一共有10樽制成品!


比左五樽公公婆婆帶返香港。好可惜既係有一樽唔醒起無放入寄倉行李,過海闗時被没收投籃。。。

第二次去: 係LOCAL NEWSPAPER見到另一個果園既廣告,唔遠喎,咁卡樂B放暑假我地又去PYO。。。

一去到就好鍾意呢個果園,點解?因為D士多啤梨係種係升高左既泥盤上面,唔洗彎身踎低摘。田有膠幕上蓋,落緊雨都可以照去!舒服/方便好多呢!


最緊要係:呢度既果比另一個果園大。而且D果好靚,絶少係摘左先見到個底有蟲蟲咬過唔要得。所以好快手就可以摘够收工。


雖然話去PYO唔好即摘食咁攞人便宜,我地有教卡樂B架!但始终都會試食一兩粒咁囉。。。仲滴左D汁落件衫。


最後摘左差不多3kg,整左七樽!又送左幾樽比朋友。


總結兩次加埋有10樽存貨左右。够食到明年夏天LU!

 

No comments:

Post a Comment