Monday 20 December 2010

謝謝靚仔厨師MASA

以為有雞翼做晚飯,點知。。。冰櫃個舊疑似雞翼既物體溶溶下雪终於露出真面目,原來係舊猪肉!大鑊。。。臨急臨忙改餐單,屋企個两位公子分分鐘會唔食。

其實除左雞翼,我打算整清炒白菜,仲有一煲奇瑪咖哩比自己撈飯(艾先生唔好咖哩既),有多就冰埋第日PACK LUNCH用。

拿拿臨抽起白菜,换成红绿椒炒芽菜。

開飯啦。。。艾先生話碟红绿椒炒芽菜有怪味,可能係樽BLACK BEAN SAUCE變左
得返一味好餸:奇瑪咖哩!


我同卡樂B講係SPICY PORK佢就肯試,試左一啖就話NICE,不停問要多D,都算識貨!

奇瑪咖喱 ~ 其實係免治猪肉咖喱。食譜來自MASA,我最近刨緊佢既一本食譜,覺得好正/易整/好食,於是就買齊材料試整第一個菜。
 
材料:免治猪肉 300g,洋葱半個,蒜頭2粒,番茄 300g,矮瓜一條,红酒100cc,咖哩磚2塊(约50g)


洋葱,蒜頭切细粒/末。

矮瓜切丁浸下水去澀味。

番茄浸熱水去皮,切開,去籽,切碎(我懶,用左一罐番茄)

煮得!
 
洋葱蒜頭落鑊炒到透明。


加入免治猪肉煎到淺金黄色。(食譜話而家落红酒,我無,我"贊"左燒酒!)
煮多一陣就落番茄,矮瓜,冚蓋繼續煮。。。
 

 
煮到D菜淋,出晒水就熄火,落咖哩磚,拌均。(如果覺得個餸太乾,味太濃可以跟據個人喜好加水調較一下)。
 


艾先生就係無得揀既情况下迫住要試,好彩。。。佢都竟然話OK,又真係越食越多,連我諗住留起第日PACK LUNCH個份都食埋。

食飽飽收碗,我都要為我既出錯同艾先生講聲唔好意思,見佢都食左唔少,我問左一句:Did the mince pork curry save me from being executed tonight? 艾先生話第日可以再整呢個餸,所以今次過左骨~ 真係要謝謝MASA

No comments:

Post a Comment