Sunday 26 September 2010

初嚐魚翅瓜 ~ 魚翅瓜肉絲羹

其實。。。我除左係齋舖既MENU見過魚翅瓜呢3個字之外,我咁大個人都唔知個瓜係點樣架(咪講話食添啦!)

直到黎左英國先知道原來好多人都會自己種黎食,仲講到好好食!機缘巧合之下,今年種到左!

跟據朋友既提議我就上網揾食譜。第一次食魚翅瓜,我整左呢個魚翅瓜肉絲羹。

材料好簡單:魚翅瓜(我用左1/8個,约1磅重),木耳/冬菇(浸軟切絲),红蘿蔔(切絲蒸軟),猪肉(切絲調味),雞湯。



魚翅瓜本身無乜味,所以要有個够味既湯底伴食會好D。我唔記得去唐人超市揾史雲生清雞湯,臨時去鬼佬超市揾左一包CHICKEN STOCK,好彩地呢款無太重配菜同香料味,個味啱啱好!



魚翅瓜切開,望真D就會見到D瓜纹。



切件蒸熟後用叉就可以刮D起左絲既瓜肉出黎,開始ASSEMBLE個羹!



雞湯加入適量開水煲熱就加入木耳絲,冬菇絲,红蘿蔔絲。滾返就落魚翅瓜絲。過多一陣就落埋猪肉絲。

又唔記得買馬蹄粉,我用左生粉打'獻'。



食後感:魚翅瓜口感一D都唔似魚翅架!但係好爽口似冬瓜,味清甜,加埋D有咬口既木耳,冬菇既清香,少少红蘿蔔整色整水。。。好好食,正到暈!我連盡两碗之後,唔洗食飯LU。。。

[就連艾先生都話好味!佢竟然以為我用刀切到D瓜咁幼细]

仲有瓜係雪櫃,聽日又試下另一個食譜!

No comments:

Post a Comment